My Mathematics board

سلام، ضمن عرض خوش آمد.. این وبلاگ جهت قرار دادن فایل‌های مربوط به آموزش محاسبات عددی در متلب به وجود آمده است.

کلاس آنلاین

شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۰۱ ق.ظ

سلام بنا به اطلاع مرکز آموزش مجازی دانشگاه از این هفته بصورت آنلاین کلاس برگزار خواهد شد که به محض مشخص شدن روز و ساعت اطلاع رسانی میکنم.

 اطلاعیه شماره 8 

با سلام و آرزوی سلامتی 

به اطلاع اساتید و دانشجویان عزیز می رساند بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه از روز شنبه 23 فروردین 99 کلیه کلاسها بجز دروس عملی و معارف اسلامی در قالب برنامه جدید آموزشی به صورت کنفرانس آنلاین برگزار می گردد. لذا توجه اساتید و دانشجویان عزیز را به نکات زیر جلب می نماید:

- کلاسها طبق برنامه پیوست، سه جلسه صبح و سه جلسه بعد از ظهر برگزار خواهد شد و دانشجویان و اساتید عزیز باید طبق برنامه جدید و راس زمان مقرر در کلاس حضور یابند. زمان شروع کلاسها بدین شرح است:

صبح...... ساعت اول از 9:30-8 ساعت دوم از 11:15-9:45 ساعت سوم از 13-11:30

عصر......ساعت اول از 15:30- 14 ساعت دوم از 17:30- 16 ساعت سوم از 19:30- 18    

- نحوه ورود اساتید و دانشجویان، از طریق لینک ارائه شده در پردیس مجازی برای هر درس می باشد و لازم است دانشجویان عزیز قبل از شرکت در کلاس با توجه به فیلم های آموزشی راهنمای دانشجویان برای شرکت در کلاس آنلاین، نسبت به نصب نرم افزارها اقدام کنند. 

- توجه داشته باشید که هفته 23/01/99 تا 29/01/99 هفته فرد آموزشی است.

_ برگزاری هرگونه کلاس جبرانی و یا تغییر برنامه باید با هماهنگی حوزه معاونت آموزشی دانشگاه باشد.

_ دانشجویان در صورت داشتن هرگونه سوال فقط با آقان شریفی با شماره تلفن 09137772477 و طحاری با شماره تلفن 09133505474 تماس بگیرند.ضمنا کارشناسان اساتید هر دانشکده قبلا مشخص و به اطلاع آنها رسیده است. 

_در صورتی که اساتید محترم کلاسها را حین برگزاری به صورت فیلم ضبط نمایند، در بخش آفلاین بارگزاری و تا پایان ترم در دسترس دانشجویان خواهد بود

 

اداره کل خدمات آموزشی و آموزشهای آزاد و مجازی دانشگاه میبد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۳
اکرم حکیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">